Mina aktiviteter Följ
Skicka in ärendet
Du som kund kan registrera ett ärende hos oss på mer än ett sätt. Tidigare har vi haft möjligheten att ta emot ärenden via telefon och e-post, vilket vi kommer fortsätta att göra, men nu också via kundportalens formulär.
Genom att klicka på Registrera ärende, antingen via startsidan eller sidhuvudet, kommer du vidare till formuläret. Väl där kan du beskriva ditt ärende.
När väl ärendet är registrerat kommer du få en bekräftelse via e-post samt en länk till portalen för att följa ditt ärende
Uppföljning - Mina aktiviteter
För att kunna ha uppföljning på ditt ärende behöver du logga in, är det första gången så kommer portalen be dig skapa ett lösenord.
Efter du har loggat in så klickar du på din användare uppe i högra hörnet och väljer Mina aktiviteter i den lilla menyn som visas.
Under Mina aktiviteter kan du se dina ärenden (Mina förfrågningar), nya som lösta, dina kommentarer på våra artiklar (Bidrag) samt artiklar du valt att följa.
Mina förfrågningar visar följande information:
- Sökfält (för att söka efter specifika ärenden)
- Ärendets ämne, ID, tid sedan skapats, senaste aktivitet och status
Denna information uppdateras
Genom att klicka på den blåmarkerade ämnesrubriken kommer du vidare till ärendets konversation, här kan du se all information om det enskilda ärendet och kan också härifrån uppdatera ärendet med frågor och tillkommen information.
Ärenden går att justera och uppdatera fram tills det blivit löst och stängt.
Kommentarer
0 kommentarer
logga in för att lämna en kommentar.